Vastaanottopalveluiden saatavuuden parantaminen - Hyvä vastaanotto 2.0 -valmennus : Läpimurtovalmennus osana Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -ohjelmaa
Heinänen, Tuula; Mattila, Heli; Krogell, Jenni; Launio, Sara (2024)
Heinänen, Tuula
Mattila, Heli
Krogell, Jenni
Launio, Sara
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL
2024
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-408-261-7
Työpaperi : 2024_007
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-408-261-7
Työpaperi : 2024_007
Tiivistelmä
Läpimurtomenetelmää soveltaen toteutettu Hyvä vastaanotto 2.0 -valmennuskokonaisuus oli osa Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -ohjelmaa. Työpaperissa kuvataan valmennuksen tausta, käytännön toteutus sekä tulosten arviointi. Valmennusten ensisijaisena tavoitteena oli parantaa perusterveydenhuollon palveluiden saatavuutta. Valmennuskierrosten toteutusta haastoivat omalta osaltaan covid-19-pandemian puhkeaminen ja pandemian hallintaan liittyvät toimet, sosiaali- ja terveydenhuollon uudistus, sekä myöhemmin merkittäväkin henkilöstövaje terveydenhuollon yksiköissä. Työpaperi on kohdennettu valmennukseen osallistuneille, muille kehittämisestä kiinnostuneille sekä mahdollisia uusia valmennuksia suunnitteleville. Käytettävissä olevan tiedon ja materiaalin pohjalta arvioidaan valmennusten onnistumista sekä haasteita ja oppeja tulevaa ajatellen.
Kokoelmat
- Kirjat [4290]